Thursday, October 19, 2006


به سفر خاتمی فریبکار به بریتانیا و مهمانداران او اعتراض کنیم

اعلام شده است که روز اول نوامبر 2006 خاتمی، رییس جمهور سابق، از گردانندگان رژیم ضد خلقی جمهوری اسلامی ویکی از فریبکارترین مهره های این حکومت جنایتکار در چارچوب سفر خود به بریتانیا، برای دریافت "دکترای افتخاری" و ایراد سخنرانی در لندن خواهد بود. پذیرایی از خاتمی فریبکار و حمایت از رژیم ضدخلقی ای که این عنصر تبهکار نمایندگی می کند، معنایی جز صحه گذاردن بر جنایات و سیاستهای ضد خلقی رژیم جمهوری اسلامی، بویژه 8 سال حاکمیت ضد مردمی دولت خاتمی بر علیه کارگران وخلقهای تحت ستم ما نداشته و ماهیت رسوا و عوامفریبانه دولت انگلیس و ترتیب دهندگان این سفر را به نمایش می گذارد.

رژیم جمهوری اسلامی در طول 27 سال حاکمیت سیاه خویش، و از آنجمله در دوران 8 سال زمامداری خاتمی فریبکار، ارمغانی جز تشدید وابستگی، استثمار و غارت، فقر و بیکاری، محرومیت و تحقیر، فحشا و اعتیاد و سرکوب و شکنجه و زندان و اعدام ، برای کارگران، توده های زحمتکش،دانشجویان ، زنان، جوانان و خلقهای تحت ستم ما نداشته و در اعمال این سیاستهای ضد خلقی، همواره توسط قدرتهای جهانخوار و دولتهای امپریالیستی حمایت شده است. خاتمی تبهکار مظهر و نماینده چنین رژیمی ست.

اعتراض به حضورخاتمی ، اعتراض به جنایات بیکران جمهوری اسلامی در استثمار بیرحمانه و به خاک سیاه نشاندن صد ها هزار تن از کارگرانی ست که زندگی آنان و خانواده هایشان در اثر سیاستهای ضد خلقی دولت او به فقر و فلاکت و نابودی کشانده شده است.

اعتراض به خاتمی، اعتراض به جنایات دولت او در به خاک و خون کشاندن هزاران تن از دانشجویان مبارز، اعتراض به شکافتن سینه کارگران معترض،اعتراض به سرکوب زنان، اعتراض به قتل صد ها تن از روشنفکران و مخالفین، اعتراض به سرکوب خلقهای تحت ستم ملی، اعتراض به گسترش فحشا، کودکان خیابانی، اعتیاد، کارتن خوابی وهزاران جنایت ریز و درشت دیگر نظام جمهوری اسلامی است که در طول 27 سال گذشته بر علیه توده های محروم، اعمال شده و در دوران حکومت ننگین او ابعاد هر چه گسترده تری داشته است.

و بالاخره اعتراض به حضور خاتمی و مهمانداران ریاکاراو، دفاع از حقوق حقه و مبارزات دلاورانه توده های آگاه و مبارزی ست که یک لحظه از مقاومت و مبارزه در برابر این رژیم ضد خلقی باز نایستاده اند واز دولت او نیز با شعار "مرگ بر خاتمی، مرگ بر خامنه ای، مرگ برجمهوری اسلامی" استقبال کردند.

با حضور هرچه وسیعتردر محل سخنرانی خاتمی جنایت پیشه به سفراو و به ترتیب دهندگان این سفر رسوا اعتراض کنیم و فریاد مقاومت و اعتراض مردم تحت ستم ایران را به گوش افکار عمومی برسانیم.

زمان: چهارشنبه 1 نوامبر 2006 ، ساعت 4:30 بعد از ظهر
مکان:Chatham House, 10 St James’s Square, London SW1Y 4LE
نزدیکترین ایستگاه قطار Green Park /Piccadilly Circus
---------------------------------------------------------

سازمان دمکراتیک - ضد امپریالیستی ایرانیان در انگلستان
فعالین چریکهای فدایی خلق ایران در لندن

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?